Tilaustiedot
Mitä toimitustapoja on saatavilla?
Toimitamme tavarat useimmiten kotiinkuljetuksena, mutta ne on mahdollista noutaa myös varastosta.
Pienemmät tuotteet voidaan toimittaa pakettipalvelun tai kuriirin välityksellä haluttuun osoitteeseen.
Kuinka kauan tavaroiden toimittaminen kestää?
Varastossa olevat tuotteet ovat yleensä saatavilla 3-5 työpäivän toimitusajalla, ja tilaustuotteiden osalta mahdollinen toimitusaika on ilmoitettava etukäteen.
Jos tuote toimitetaan Viron ulkopuolelle, toimitusaika voi olla pidempi määränpäästä riippuen.
Toimitammeko myös Viron ulkopuolelle?
Toimitamme toimituksia koko Euroopan unioniin sekä Norjaan ja Englantiin.
Kuinka kauan tilaamiesi tavaroiden toimittaminen kestää?
Useimmissa tapauksissa tilattujen tavaroiden toimitusaika on 2-4 viikkoa.
Tarkistamme kuitenkin aina valmistajalta ennen tilauksen vahvistamista ja annamme mahdollisimman paljon tietoa, jotta voimme päättää sen sopivuudesta.
Maksutavat
Mitä maksutapoja hyväksymme?
Tarjoamme Montonion maksuratkaisuja.
Hyväksymme pankkisiirrot, luottokorttimaksut.
Viron markkinoilla tarjoamme Montonio split e.
Split-maksuratkaisu.
Montonio split-maksuratkaisu – maksa tavarat myöhemmin jopa kolmessa yhtä suuressa erässä!
Alkaen 25€ ostosummasta voit jakaa ostoskorin summan useammalle kuukaudelle – ilman korkoja, sopimus- ja hallintokuluja.
Maksa myöhemmin – Voit maksaa tavarat kuukauden kuluttua ilman lisämaksuja.
0 % korko, 0 € sopimusmaksu ja 0 € hallinnointimaksu.
Maksa kahdessa erässä – Jaa maksusi kahdelle kuukaudelle ilman lisämaksua.
0 % korko, 0 € sopimusmaksu ja 0 € hallinnointimaksu.
Maksa 3 erässä – Jaa maksut kolmelle kuukaudelle ilman lisämaksua.
0 % korko, 0 € sopimusmaksu ja 0 € hallinnointimaksu.
Miten edetä?
– Valitse tuotteet, jotka haluat maksaa – lisää tuotteet ostoskoriin – siirry maksamiseen – täytä tarvittavat kentät – valitse sopivin maksutapa (maksa myöhemmin tai maksa 2-3 erässä) – tee tilaus – tunnistaudu Mobiili-ID:lläsi / Smart ID:lläsi tai henkilökortillasi – täytä tarvittavat kentät – lähetä tietosi!
Onko verkkokauppa turvallista?
Kyllä.
Jos maksat tavaran luottokortilla ja tuote on rikki, vahingoittunut tai se ei koskaan saavu perille, sinulla on oikeus vaatia hyvitystä luottokorttisi tarjoajan kautta.
Tavaroiden tilaaminen ja palauttaminen
Miten teen tilauksen?
Se on helppoa – valitse tuote, valitse määrä, anna toimitusosoite ja me tarkistamme tuotteen saatavuuden ja mahdolliset toimituskulut.
Saatavuuden tarkistamisen jälkeen lähetämme sinulle tilausvahvistuksen joko ilmaisella tai maksullisella toimituksella, ja kun tilaus on vahvistettu maksulla, lisäämme tilauksen keskeneräisiin töihin ja tavarat ovat matkalla.
Pitäisikö minun rekisteröityä tilille tehdäkseni tilauksen?
Sinun ei tarvitse luoda erillistä tiliä tilataksesi tavaroita.
Miten otan yhteyttä, jos minulla on kysyttävää?
Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä chat-ikkunan kautta, puhelimitse +372 53942398 tai sähköpostitse. info@viimistluskaubamaja.ee
Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaustani?
Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@viimistluskaubamaja.ee ja ilmoita meille haluamasi muutokset tilauksesi numeron perusteella.
Jos mahdollista, peruutamme tilauksen tai muutamme sitä.
Voinko seurata tilaustani?
Jos kyseessä on kuriirin tai maaliikenteen kautta kulkeva tilaus, jossa on seurantatunnus e.
Seurantanumero, voimme toimittaa sen sinulle pyynnöstä.
Voinko palauttaa tuotteen?
Tuotteet voi palauttaa 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta verkko-ostosten osalta.
Palautetun tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessa.
Jos palautuksen syynä on tuotteen huono laatu, vaihdamme tuotteen tai sen vialliset osat laadukkaampiin osiin tai palautamme rahat.
Rikkinäinen tai vahingoittunut tuote korvataan Viron lakien mukaisesti.
Katso myös käyttöehdot poikkeuksista, jotka sulkevat pois tavaroiden palauttamisen.
14 päivän palautusoikeus koskee vain yksityishenkilöitä, eikä sitä sovelleta oikeushenkilöihin.