Ostostiedot
Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?
Toimitamme tavarat pääosin kotiinkuljetuksella, mutta halutessasi on myös mahdollista noutaa tavarat varastosta. Lähetämme pienikokoiset tuotteet pakettiautomaattiin tai kuriirilla haluttuun osoitteeseen.
Kuinka kauan paketin saaminen kestää?
Varastotuotteet ovat pääsääntöisesti saatavilla 3-5 arkipäivän toimitusajalla ja tilatuille tuotteille toimitusaika tulisi sopia etukäteen. Mikäli tuote toimitetaan Viron ulkopuolelle, toimitusaika voi olla pidempi määräpaikasta riippuen.
Kuljetatteko kansainvälisesti?
Toimitamme tavaroita koko Euroopan unionin alueelle sekä lisäksi Norjaan ja Englantiin.
Kuinka kauan tilatun tuotteen toimittaminen kestää?
Yleensä on tilattujen tuotteiden toimitusaika 2-4 viikkoa. Samalla tarkistamme sen aina valmistajalta ennen tilauksen vahvistamista ja annamme tiedot asiakalle, joiden perusteella on mahdollista päättää sen sopivuudesta.
Maksutiedot
Mitkä maksutavat hyväksytään?
Tarjoamme Montonion maksuratkaisuja. Hyväksymme pankkisiirrot, luottokorttimaksut. Viron markkinoilla tarjoamme Montonion jaettua e. Split maksuratkaisun.
Montonio jaettu e. Split maksuratkaisu – maksa ostoksesi takaisin 3 tasaerässä!
25 € ostosummasta alkaen voit hajauttaa ostoskorin hinnan usealle kuukaudelle – ilman korko-, sopimus- ja hallintokuluja.
Maksa myöhemmin – Voit maksaa tavarat kuukauden kuluttua ilman lisäkuluja. 0 % korkoa, 0 € sopimusmaksu ja 0 € hallintokuluja.
Maksa 2 erässä – Jaa maksut kahdelle kuukaudelle ilman lisäkuluja. 0 % korkoa, 0 € sopimusmaksu ja 0 € hallintokuluja.
Maksa 3 erässä – Jaa maksut kolmelle kuukaudelle ilman lisäkuluja. 0 % korkoa, 0 € sopimusmaksu ja 0 € hallintokuluja.
Miten toimia? – Valitse verkkokaupasta sopivat tuotteet – lisää tuotteet ostoskoriin – jatka maksamaan – täytä tarvittavat kentät – valitse sopivin maksutapa (maksa myöhemmin tai 2-3 erässä) – tilaa – tunnista itsesi mobiilitunnuksella / Smart ID:llä tai henkilökortilla – täytä tarvittavat kohdat – anna tiedot!
Onko verkossa ostaminen turvallista?
Joo. Jos ostat jotain luottokortillasi ja tuote on viallinen, rikki tai ei koskaan tule perille, sinulla on oikeus vaatia kulut takaisin luottokorttiyhtiösi kautta.
Tilaukset ja Palautukset
Kuinka teen tilauksen?
Se on helppoa – vali tuote, valitse sopiva määrä, merkitse toimitusosoite ja me tarkistamme tuotteiden saatavuuden ja mahdolliset toimituskulut. Tarkastettuamme tuotteiden saatavuuden lähetämme tilausvahvistuksen joko ilmaisella tai maksetulla toimituskululla. Tilauksen vahvistamisen ja maksamisen jälkeen lisäämme tilauksen työhön ja lähetämme tavarat.
Tarvitsenko tilin tilauksen tekemiseen?
Tavaroiden tilaamiseen ei tarvitse luoda erillistä tiliä
Mihin minun tulee ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää?
Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä chat-ikkunan kautta, puhelimitse +372 53942398 tai sähköpostitse info@viimistluskaubamaja.ee
Kuinka voin peruuttaa tai muuttaa tilaukseni?
Ota tässä tapauksessa yhteyttä sähköpostitse info@viimistluskaubamaja.ee ja mainitse tilausnumero ja ilmoita meille halutuista muutoksista. Jos mahdollista, peruutamme tai muutamme tilauksen.
Kuinka voin seurata tilaustani?
Jos tilaus on meneillään kuljetuksella jossa on lähetystunnus tai seurantanumero lähetämme sen sinulle.
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Verkkokaupan tuotteet voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautettava tuote tulee olla pakattu alkuperäiseen pakkaukseen.
Mikäli palautuksen syynä on tuotteen huono laatu, vaihdamme tuotteen tai sen vialliset osat laadukkaampiin tai hyvitämme rahat.
Romu tai vahingoittunut tuote korvataan Viron valtion lakien mukaisesti.
Katso myös Myyntiehdot, jossa näet poikkeukset, jotka eivät sisällä tavaroiden palautusta.
14 päivän palautusoikeus koskee vain yksityishenkilöitä, ei oikeushenkilöitä.